Budowanie pozytywnej więzi z klientami

Dla wielu branż nie ma nic ważniejsze, niż zdobywanie nowych klientów. Tak się dzieje przede wszystkim w branży motoryzacyjnej, gdzie sprzedaż aut używanych rośnie, ale dla producentów największych marek jest to tylko strata i zmniejszenie popytu na nowe modele, prosto z fabryki. Dlatego tak efektownie prezentują się reklamy tej branży – kierowane są głównie do nowego klienta, a nie tego już przekonanego. Na rynku komputerów, gdzie szalenie ważna jest elektronika i prawidłowe funkcjonowanie wszystkich dodatków, tak samo jak wśród użytkowników nowych aut, nie wolno producentowi zapomnieć o ich obsłudze. Dlatego firmy, które chwalą się, że nie tylko ich technika wybiega przed standardy konkurencji, ale także obsługa gwarancyjne i serwis prezentują najwyższą jakość, cieszą się na rynku dużo większym zaufaniem klientów. Dla tych, którzy wydają jednorazowo nawet kilka tysięcy na sprzęt, ważne jest, by nowoczesna technika nie tylko dawała im przyjemność, ale przede wszystkim była długowieczna i trwała. Awarie niestety zdarzają się w najlepszych modelach i tylko szybka pomoc producenta może uchronić markę przed stratą wizerunkową.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Strony

Powiązane

  • Czas na nawigacjęCzas na nawigację
    Każda osoba, która to posiada swój samochód doskonale wie o tym, jak czasami łatwo jest zbłądzić na trasie. Niestety, ale każda podróż w nieznane tereny może skończyć się właśnie w …
  • Gadżety i nowinki
    Jeśli nie chcemy przepłacać na urządzenia multimedialne oraz nowe urządzenia na rynku, musimy przede wszystkim unikać kupowania takich urządzeń, w których pojawiają się jedynie gadżety, które nie zwiększają użyteczności urządzenia …