Krótka półka prawdziwego mężczyzny.

Współczesny facet nie może się obyć bez podstawowych gadżetów. Dlatego oczywiście oprócz sportowego wozu, atrakcyjnej pracy, okrągłej sumki …, powinien mieć aparat fotograficzny i telefon komórkowy. W dobie urządzeń multimedialnych można mieć to w jednym, jednak nikt nie traktuje poważnie człowieka który mówi do znajomych na wycieczce „stańcie do wspólnego zdjęcia na tle pomnika” i wyciąga komórkę. Na razie. Nauka robi tak olbrzymie postępy, ze tylko patrzeć jak poziom techniczny zdjęć z komórki dorównywać będzie zdjęciom aparatów fotograficznych. Wystarczy spojrzeć na cyfrówkę z przed pięciu lat i możliwości aparatu w komórce dzisiaj – ma większe możliwości. Ale póki co do zdjęć na wakacjach wyciągamy aparat. Oczywiście jeżeli nie jesteśmy zaawansowani w fotografii amatorskiej to lepiej aparat mieć kompaktowy, niż lustrzankę z teleobiektywem. Specjalistyczny sprzęt raczej nam nie przyniesie sukcesu towarzyskiego a raczej utrudni życie. Gdzie taka kolubrynę schować i po co mi tyle zdjęć widoków sąsiedniej wyspy. Mierzmy siły na zamiary. Do albumu rodzinnego wchodzą tak samo zdjęcia z aparatu do 1000 zł jak i powyżej 5000 zł.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Strony

Powiązane

  • Strony www PiłaStrony www Piła
    Strony www. Obecnie Internet jest podstawowym źródłem informacji praktycznie na każdy temat, z tego powodu praktycznie wszystkie firmy chcą w nim być dobrze widoczne. Najłatwiej to uczynić poprzez założenie własnej …
  • Projektowanie identyfikacji wizualnejProjektowanie identyfikacji wizualnej
    Identyfikacja wizualna. Czym jest identyfikacja wizualna? To spójny zestaw materiałów utożsamiających osobę lub firmę. Do głównych elementów należy logo/logotyp, kolorystyka, krój pisma, wygląd produktów oraz ich opakowań, szata zewnętrzna materiałów …