Projektowanie identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna. Czym jest identyfikacja wizualna? To spójny zestaw materiałów utożsamiających osobę lub firmę. Do głównych elementów należy logo/logotyp, kolorystyka, krój pisma, wygląd produktów oraz ich opakowań, szata zewnętrzna materiałów promocyjnych, wizytówek, ulotek, katalogów. A czasem również tabliczek do drzwi i oznakowań zewnętrznych budynku.Wszystkie powyższe elementy służą do budowania wizerunku marki. Mając z nimi styczność klienci czują do firmy zaufanie (lub nie). Zatem decydując się na projektowanie identyfikacji wizualnej, firma inwestuje we własną wiarygodność w oczach klientów. Może wówczas liczyć na to, że to właśnie jej produkt zostanie wybrany spośród wielu innych na rynku.Projektowanie identyfikacji wizualnej to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna. Nie polega tylko na stworzeniu logo i dobraniu odpowiedniej kolorystyki. To szereg czynności, od szkicu, poprzez tworzenie poszczególnych elementów, aż po dopracowanie szczegółów. Spójna identyfikacja wizualna firmy to coś więcej, niż tylko suma poszczególnych elementów. Właściwie zaprojektowany system staje się skutecznym i efektywnym narzędziem marketingowym.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Strony

Powiązane

  • Odczytywanie danych w postaci cyfrowego zapisuOdczytywanie danych w postaci cyfrowego zapisu
    Urządzeniami elektronicznymi, które służą do odczytywania danych w postaci cyfrowego zapisu są między innymi komputery. Chociażby to, co przed momentem zostało zaprezentowane jednoznacznie pokazuje, dlaczego właśnie komputery, są traktowane przez …
  • Nowoczesne media to natychmiastowy dostęp do informacjiNowoczesne media to natychmiastowy dostęp do informacji
    Minęły już czasy, gdy wiadomości były podawane z kilkugodzinnym wyprzedzeniem. Obecnie, jeżeli zdarzy się coś godnego uwagi telewizja jest nawet w stanie przerwać reklamę, aby podać taką informację do wiadomości …