Wykorzystanie multimediów

Aby wiedzieć cokolwiek na temat samego wykorzystania multimediów, należałoby najpierw zacząć od tego, czym w ogóle są multimedia. Słowo to składa się z dwóch osobnych wyrazów obcych, a mianowicie: multi, które oznacza dużo oraz media, których znaczenie bez wątpienia każdy zna. Media zajmują się przekazywaniem informacji. Nietrudno domyślić się, że multimedia stanowią połączenie wielu form przekazywania danej informacji. O jakich formach mowa? Jak można przekazać jakąkolwiek informację? Przede wszystkim może to być jakiś teks, dźwięk, obraz, animacja, film. Połączenie wielu środków przekazu sprawia, że dana informacja może być zdecydowanie szybciej zapamiętana. Można się więc łatwo domyślić, że główne zastosowanie multimediów to reklama. Dobra reklama powinna posiadać odpowiedni, zachęcający tekst, dobrze dobraną muzykę, obrazy, animację, czy też nakręcony film. W ten sposób kiedy wejdziemy do sklepu i zobaczymy konkretny produkt, przypomni nam się reklama, która będzie kojarzyć nam się dobrze, więc istnieje prawdopodobieństwo, że zakupimy dany towar. Multimedia wykorzystywane są również w edukacji, a przede wszystkim z prezentacjach multimedialnych, gdzie mają służyć szybszemu i trwalszemu zapamiętywaniu nowych wiadomości.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Strony

Powiązane

  • Załącznik
    Na dzień dzisiejszy różne usługi internetowe takie jak chociażby poczta elektroniczna są o wiele bardziej funkcjonalne i rozbudowane aniżeli jeszcze rok temu chociażby. Obecnie pojemność skrzynek elektronicznych jest bardzo duża, …
  • Multimedia i komputeryMultimedia i komputery
    Jednym z podstawowych urządzeń, jakie pozwalają nam na korzystanie z multimediów jest komputer. Obecnie jest to urządzenie, które jest powszechnie dostępne zarówno w domach, jak i firmach. W coraz większym …